Glasvezel Zuidenveld ; Telefoon stopt, mail blijft

Belafspraken mogelijk, rechtstreeks bellen niet meer

De tijd gaat snel. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we alleen nog maar een plan hadden om zelf, als bewoners, een glasvezelnetwerk aan te leggen. En nu ligt er een glasvezelnetwerk in de hele gemeente Coevorden. De aanleg ging met ups en downs, corona gooide bijvoorbeeld flink roet in het eten. Maar het netwerk is klaar, de aannemer is al een poosje uit het gebied vertrokken en we hebben nu de overstap gemaakt van de aanlegfase naar de fase die “Beheer en Onderhoud” wordt genoemd. Ook voor dat beheer en onderhoud hebben we een gerenommeerd bedrijf aangetrokken met veel ervaring en vakkennis: RE-NET, de glasvezeldochter van RENDO.

De afgelopen jaren hebben we geprobeerd om u met onze glossy’s, bewonersavonden, artikelen in de (lokale) media, onze website, facebookpagina, nieuwsbrieven en onze helpdesk zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat er komt kijken bij de aanleg van een glasvezelnetwerk. U zult begrijpen dat die informatiestroom nu iets minder breed zal worden. Onze eigen helpdesk blijft bijvoorbeeld wel bestaan, maar de telefonische beschikbaarheid eindigt maandag 4 april. Er wordt zo weinig gebeld dat dit het openhouden van de telefonische helpdesk niet meer kan rechtvaardigen. Met onze nieuwsbrief, blogs en facebookpagina gaan we voorlopig gewoon door!

Belafspraak maken

U kunt, als u liever iemand spreekt dan uw vragen te mailen, wel een belafspraak maken met onze helpdesk. U mailt dan naar info@glasvezelzuidenveld.nl dat u graag een telefoongesprek wilt en daar wordt dan een afspraak voor ingepland. Vergeet niet om in uw mail vast te vermelden wat uw adres is (inclusief postcode), uw telefoonnummer en waar uw vraag (ongeveer) over gaat. Wij kunnen dan uw vraag telefonisch een stuk sneller beantwoorden.

E-mail kan altijd

Via mail blijven wij gewoon bereikbaar op info@glasvezelzuidenveld.nl en ons streven blijft u zo snel mogelijk (binnen enkele werkdagen) van een antwoord te kunnen voorzien.

bron: https://blog.glasvezelzuidenveld.nl/helpdesk-telefoon-stopt-mail-blijft/